Wie heeft/hebben de derde halve finale van The Voice of Holland gewonnen?

Het was afgelopen weekend op tv. Mijn dochter had het opgenomen maar miste net de uitslag. Vreemd genoeg kan ik het ook niet even googelen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry, ik bedoel Holland's got Talent.
Al die talentenshows ook, een mens raakt de draad kwijt... :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

The Voice of Holland komt pas vanaf 23 september weer op tv, en afgelopen weekend kan ze dat dus niet gezien hebben.

Toegevoegd na 10 minuten:
Oh, ik dacht al...
Come Correct heeft de publieksstem gewonnen.
Linzy en Jennifer hebben de stem van de jury.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die 5 jongens die dansen. Die wonnen de avond
En 2 meisjes die dansen van 14 & 15 jaar
Ik kan alleen even de namen er niet bij halen